tisdag 6 juli 2010

lite bilder

Vi har inte fotat mycket under vår hemresa men lite i Göteborg och bilder från min födelsedag tänkte jag dela med mig av, alla bilder går att klicka på och göra större.


Lördag den 3Juli Göteborg

L köper en tidig födelsedagspresent åt mig vist är den fin mitt trollständehalsband
vi väljer att äta suchi till middag, mums vi har aldrig ätit godare suchi någonsin :)

Sedan strosar vi runt i Göteborg

vi strosar ned till hamnen och tittar på ostindiefararen Göteborg

hittar bla en motorsyckel min far nog hade gillat

Göteborg i solnedgången så vacker
Det är L som fotat de flesta bilderna och hon hittar alltid nya vinklar :)

Söndagen den 4 juli Umeå
Börjar dagen på ett cafe i göteborg där jag träffar en internetvän med barn, otroligt trevligt och jag blev bjuden på smörgåstårta :) sedan åkte jag och L mot flyget och det kändes härligt att äntligen få komma hem igen :)


vid sju på kvällen landar vi i Umeå och möts upp av sonen så vi kan gå ut och äta min födelsedagsmiddag, barnen tar fish and chips och jag entrecote med pommes och grillade grönsaker
vackraste synen som finns mina två fina barn tillsammans igen
har ju fotat en del gamla hus i Lyon Umeås gamla hus har inte riktigt samma ålder men fina är dom och höghuset ni ser i bakgrunden är vårt hotell

älskar de nya konstverket de stoppat ned i älven
Under mina år utomlands har jag arbetat hårt som norrlandsambasadör en av sakerna jag hyllat är de ljusa sommarnätterna så denna bild tog jag bara för mina vänners skull klockan är 23.30 på kvällen och ingen blixt är använd, fattar ni varför jag äslkar sommaren i norrland trots att den ibland är lite kall.
Fick ett fint namnsmycke av mina föräldrar på sidorna står barnens namn :)
Hade en bra födelsedag trots att den var lite annorlunda än vad jag brukar ha den enda jag saknade var nog maken vi har ju trots allt även bröllopsdag på min födelsedag och i år firade vi vår 17 bröllopsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar