söndag 28 mars 2010

Varit på bio

och sett Alice i underlandet och den var helt otroligt bra dottern var frälst redan innan men även jag och maken blev frälsta den var så häftig, helt klart värd att se och självklart i 3D.
I fredags då jag var en sväng på stan passerade jag dessa blommande träd och buskar, träden är magnolia, buskarna har jag ingen koll på men vist är det fint :)
själv tycker jag våren går så sakta här jag är ju van med norrlandsvårar som går supersnabbt för att ni ska få lite känsla hur sakta det går här så titta på bilden nedan det är buskarna på våran tomt en knallgul brevid den har vi en som är grön och i övrigt har dom knappt börjat knoppas
men den gula gör mig glad varje gång jag tittar ut så jag var tvungen att gå och ta en närbild också

Kram Virrhönan


1 kommentar:

  1. Malin med Linn och Johanmåndag, 29 mars, 2010

    Den gula ser ut som forsythia. Inte så vanlig här uppe i Umeå, däremot hade vi många i Göteborg.

    SvaraRadera