måndag 20 juli 2009

gjort stan

har vi idag eller inte riktigt men vi har betat av våran handla inför sverige lista så nu är doppresent avbockad och även böcker att läsa i bilen.
frågan är vad mer stod på listan har inte så bra koll men om jag inte minns kan det väll inte vara viktigt.

några födelsedagspresenter är fixade och har vi tur ryms kanske lite vin (med betoning på lite), vi kommer att vara välpackade då vi åker norrut så det räcker ändå, två tonåringar var av en flyttar så lite mer kläder än för 2 veckor ska med även om det kommer skickas några flyttlådor senare som tur är. sedan ska två hundar inklusive hundbur rymmas och även om vi tar den mjuka buren blir det trångt till det två föräldrar som nog också vill ha lite packning med sig i alla fall mamman om jag känner henne rätt, minst en virkning och gärna lite pyssel också bara för att vara på den säkra sidan om jag nu hittar nått tomt ställe i bilen att lägga grejerna vill säga, tur mamman i familjen är en hejare då det gäller packningspussel efter alla år som marknadsknalle .

däremot är listan att handla i sverige längre bla ska det handlas ostkrokar, tacomix (är svindyrt här) och massa massa annat, kanske tur vi blir en person färre i bilen på vägen hem även om det blir sorgligt kommer kännas jätte konstigt att bara vara tre helt plötsligt.

Nä det är ett tag kvar och jag måste försöka komma ihåg vad jag glömt att jag skulle ha med mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar